Szanowni Państwo,
W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 r. unijnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, spełniając obowiązek informacyjny, pragniemy zawiadomić, że
firma APTeSERWIS Piotr Szymański z siedzibą w Łomiankach przy ul. Spokojnej 9, adres wykonywania działalności w Warszawie przy ul. Zgrupowania Żmija 3/21 przetwarza następujący zakres Państwa danych osobowych:
- podpisanie umowy na stały serwis eksploatacyjny: nazwa działalności gospodarczej, adres siedziby, adres miejsca wykonywania usługi, numer NIP, numer KRS, nazwisko i imię, adres e-mail, numer telefonu,
- pomoc zdalna i telefoniczna: nazwa działalności gospodarczej, NIP, adres siedziby, adres miejsca wykonywania usługi, nazwisko i imię, adres e-mail, numer telefonu
- zakup certyfikatu kwalifikowanego: nazwisko i imię, PESEL, numer dowodu osobistego, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu
- leasing towarów i usług: nazwa działalności gospodarczej, adres siedziby, numer NIP, numer KRS, nazwisko i imię, adres e-mail, numer telefonu, PESEL, numer dowodu osobistego, adres zamieszkania, numer rachunku bankowego
- wynajem terminala płatniczego: nazwa działalności gospodarczej, adres siedziby, numer NIP, nazwisko i imię, adres e-mail, numer telefonu, PESEL, numer dowodu osobistego, numer rachunku bankowego
- sprzedaż urządzeń fiskalnych oraz sprzętu komputerowego: nazwa działalności gospodarczej, adres siedziby, adres wykonywania działalności, numer NIP, numer KRS, nazwisko i imię, adres e-mail, numer telefonu
Dane te były pozyskane w wyniku przeprowadzonych czynności cywilno-prawnych (sprzedaż/zakup), podpisanych umów, zapytań ofertowych lub korespondencji z naszą firmą z dniem przeprowadzenie w/w czynności.
ADMINISTRATOR
Administratorem Państwa danych osobowych (dalej: Administrator) jest: APTeSERWIS Piotr Szymański 05-092 Łomianki ul. Spokojna 9, NIP: 5261249669. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie:
- za pomocą poczty tradycyjnej na adres: APTeSERWIS Piotr Szymański ul. Spokojna 9 05-092 Łomianki
- za pomocą poczty email: odo@apteserwis.pl
lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00
- numer telefonu 22 370 22 22
ODBIORCY DANYCH
Odbiorcami danych każdorazowo będą upoważnieni pracownicy i współpracownicy Administratora, a w przypadku zawarcia przez Administratora umów powierzenia i przetwarzania danych osobowych, także upoważnieni pracownicy i współpracownicy podmiotów przetwarzających.
CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) w oparciu o art. 6 ust. 1
- lit a osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
- lit b przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
- lit c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
- lit f przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią,
Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu
- realizacji umowy lub zamówienia
- kontaktów biznesowych – informacje związane z marketingiem bezpośrednim produktów i usług Administratora i stron trzecich, sprzedażą produktów i usług
- informowania o zmianach prawnych na rynku farmaceutycznym
- odpowiedzi na zapytania (zgłoszenia awarii, prośby o ofertę)
- zapewnienia obsługi i rozwiązywania problemów technicznych;
- wykonywania umowy lub realizacji zamówieniapomiędzy APTeSERWIS a innymi podmiotami. Dane mogą być udostępniane dostawcom, usługodawcom i partnerom, z którymi Administrator podejmuje współpracę w zakresie niezbędnym do realizacji usług dla klientów, kontaktów biznesowych, działań marketingowych.
- realizacja obowiązku prawnego sporządzenia i przechowywania dokumentacji,
- potwierdzenie wykonania zobowiązań, ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Dane osobowe są przechowywane:
- dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO): będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do realizacji umowy po momencie jej rozwiązania (np. rozpatrywanie reklamacji)
- w przypadku gromadzenia danych osobowych w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c ) przez okres realizacji obowiązków i zadań wynikających z poszczególnych przepisów prawa;
- w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) dane będą przechowywane nie dłużej niż w okresie sześciu lat od momentu rozwiązania umowy lub do momentu wniesienia uzasadnionego sprzeciwu wobec przetwarzania w takim celu;
- związane z marketingiem bezpośrednim produktów i usług Administratora i stron trzecich będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą
- dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania.
UPRAWNIENIA
W związku z przetwarzaniem Państwa osobowych przysługuje Państwu prawo do:
- żądania od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych,
- żądania od Administratora sprostowania Państwa danych osobowych,
- żądania od Administratora usunięcia Państwa danych osobowych,
- żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych,
- wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,
- przenoszenia Państwa danych osobowych do wskazanego innego administratora,
- wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych)
Z powyższych praw można skorzystać poprzez: kontakt e-mailowy pod adresem: odo@apteserwis.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej, listownie na adres: APTeSERWIS PIOTR SZYMAŃSKI ul. Spokojna 9, 05-092 Łomianki
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI
Administrator nie zamierza przetwarzać danych w oparciu o zautomatyzowanie podejmowanie decyzji w tym profilowanie.
PRZEKAZANIE DANYCH W PAŃSTWACH TRZECICH
Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich (poza Unię Europejską) lub organizacji międzynarodowych.
WYMÓG PODANIA DANYCH. KONSEKWENCJE BRAKU PODANIA DANYCH.
Wymogiem umownym i jednocześnie warunkiem:
- zawarcia umowy na stały serwis eksploatacyjny jest podanie następujących danych:
- nazwa działalności gospodarczej
- adres działalności
- adres wykonywania usługi
- numer NIP
- numer KRS
- nazwisko i imię
- miejsce świadczenia usług
- adres e-mail
- numer telefonu
- Pomocy zdalnej i telefonicznej jest podanie następujących danych
- nazwa działalności gospodarczej,
- NIP,
- numer KRS
- adres siedziby,
- adres wykonywania usługi
- nazwisko i imię,
- adres e-mail,
- numer telefonu
- zakup certyfikatu kwalifikowanego:
- nazwisko i imię,
- PESEL,
- numer dowodu osobistego,
- adres zamieszkania,
- adres e-mail
- numer telefonu
- leasing towarów i usług:
- nazwa działalności gospodarczej,
- adres siedziby,
- adres wykonywania działalności
- numer NIP,
- numer KRS
- nazwisko i imię,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- PESEL,
- numer dowodu osobistego,
- adres zamieszkania,
- numer rachunku bankowego
- wynajem terminala płatniczego:
- nazwa działalności gospodarczej,
- adres siedziby,
- adres wykonywania działalności
- numer NIP,
- numer KRS
- nazwisko i imię,
- adres e-mail,
- numer telefonu,
- PESEL,
- numer dowodu osobistego,
- numer rachunku bankowego
- sprzedaż urządzeń fiskalnych oraz sprzętu komputerowego:
- nazwa działalności gospodarczej,
- adres siedziby,
- adres wykonywania działalności,
- numer NIP,
- numer KRS,
- nazwisko i imię,
- adres e-mail,
- numer telefonu
Podanie wszystkich danych jest dobrowolne.
Konsekwencją niepodania danych, które są warunkiem jest brak możliwości
- zawarcia z APTeSERWIS Piotr Szymański umowy,
- udzielenia pomocy technicznej, telefonicznej i zdalnej,
- zakupu certyfikatu,
- złożenia wniosku umowy leasingowej,
- wynajmu terminala płatniczego.
- zakupu urządzenia fiskalnego oraz sprzętu komputerowego
Administrator dokłada wszelkich starań aby zapewnić maksymalną ochronę danych osobowych dostępnymi środkami fizycznymi, technicznymi i organizacyjnymi przed ich przypadkowym lub celowym zniszczeniem, przypadkową stratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami wynikającymi z RODO.