Polityka prywatności

Szanowni Państwo,

W związku z wejściem w życie w dniu 25 maja 2018 r. unijnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, spełniając obowiązek informacyjny, pragniemy zawiadomić, że

firma APTeSERWIS Piotr Szymański z siedzibą w Łomiankach przy ul. Spokojnej 9, adres wykonywania działalności w Warszawie przy ul. Zgrupowania Żmija 3/21 przetwarza następujący zakres Państwa danych osobowych:

  1. podpisanie umowy na stały serwis eksploatacyjny: nazwa działalności gospodarczej, adres siedziby, adres miejsca wykonywania usługi, numer NIP, numer KRS, nazwisko i imię, adres e-mail, numer telefonu,
  2. pomoc zdalna i telefoniczna: nazwa działalności gospodarczej, NIP, adres siedziby, adres miejsca wykonywania usługi, nazwisko i imię, adres e-mail, numer telefonu
  3. zakup certyfikatu kwalifikowanego: nazwisko i imię, PESEL, numer dowodu osobistego, adres zamieszkania, adres e-mail, numer telefonu
  4. leasing towarów i usług: nazwa działalności gospodarczej, adres siedziby, numer NIP, numer KRS, nazwisko i imię, adres e-mail, numer telefonu, PESEL, numer dowodu osobistego, adres zamieszkania, numer rachunku bankowego
  5. wynajem terminala płatniczego: nazwa działalności gospodarczej, adres siedziby, numer NIP, nazwisko i imię, adres e-mail, numer telefonu, PESEL, numer dowodu osobistego, numer rachunku bankowego
  6. sprzedaż urządzeń fiskalnych oraz sprzętu komputerowego: nazwa działalności gospodarczej, adres siedziby, adres wykonywania działalności, numer NIP, numer KRS, nazwisko i imię, adres e-mail, numer telefonu

Dane te były pozyskane w wyniku przeprowadzonych czynności cywilno-prawnych (sprzedaż/zakup), podpisanych umów, zapytań ofertowych lub korespondencji z naszą firmą z dniem przeprowadzenie w/w czynności.

ADMINISTRATOR

Administratorem Państwa danych osobowych (dalej: Administrator) jest: APTeSERWIS Piotr Szymański 05-092 Łomianki ul. Spokojna 9, NIP: 5261249669. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie:

  • za pomocą poczty tradycyjnej na adres: APTeSERWIS Piotr Szymański ul. Spokojna 9 05-092 Łomianki
  • za pomocą poczty email: odo@apteserwis.pl

lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00

  • numer telefonu 22 370 22 22

ODBIORCY DANYCH

Odbiorcami danych każdorazowo będą upoważnieni pracownicy i współpracownicy Administratora, a w przypadku zawarcia przez Administratora umów powierzenia i przetwarzania danych osobowych, także upoważnieni pracownicy i współpracownicy podmiotów przetwarzających.

CELE PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH

Państwa dane osobowe są przetwarzane na podstawie ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) w oparciu o art. 6 ust. 1

  • lit a osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich  danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów;
  • lit b przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy
  • lit c przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze;
  • lit f przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią,

Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu

  • realizacji umowy lub zamówienia
  • kontaktów biznesowych – informacje związane z marketingiem bezpośrednim produktów i usług Administratora i stron trzecich, sprzedażą produktów i usług
  • informowania o zmianach prawnych na rynku farmaceutycznym
  • odpowiedzi na zapytania (zgłoszenia awarii, prośby o ofertę)
  • zapewnienia obsługi i rozwiązywania problemów technicznych;
  • wykonywania umowy lub realizacji zamówieniapomiędzy APTeSERWIS a innymi podmiotami. Dane mogą być udostępniane dostawcom, usługodawcom i partnerom, z którymi Administrator podejmuje współpracę w zakresie niezbędnym do realizacji usług dla klientów, kontaktów biznesowych, działań marketingowych.
  • realizacja obowiązku prawnego sporządzenia i przechowywania dokumentacji,
  • potwierdzenie wykonania zobowiązań, ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami

OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH

Dane osobowe są przechowywane:

  • dane osobowe przetwarzane w celu zawarcia lub wykonania umowy oraz wypełnienia obowiązku prawnego Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. b RODO): będą przechowywane przez okres obowiązywania umowy, a po jego upływie przez okres niezbędny do realizacji umowy po momencie jej rozwiązania (np. rozpatrywanie reklamacji)
  • w przypadku gromadzenia danych osobowych w celu wypełniania obowiązków wynikających z przepisów prawa (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. c ) przez okres realizacji obowiązków i zadań wynikających z poszczególnych przepisów prawa;
  • w przypadku przetwarzania danych osobowych w celach wynikających z prawnie uzasadnionych interesów Administratora (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) dane będą przechowywane nie dłużej niż w okresie sześciu lat od momentu rozwiązania umowy lub do momentu wniesienia uzasadnionego sprzeciwu wobec przetwarzania w takim celu;
  • związane z marketingiem bezpośrednim produktów i usług Administratora i stron trzecich będą przetwarzane do czasu zgłoszenia sprzeciwu przez osobę, której dane dotyczą
  • dane osobowe przetwarzane na podstawie odrębnej zgody będą przechowywane do czasu jej odwołania.

UPRAWNIENIA

W związku z przetwarzaniem Państwa osobowych przysługuje Państwu prawo do:

  • żądania od Administratora dostępu do Państwa danych osobowych,
  • żądania od Administratora sprostowania Państwa danych osobowych,
  • żądania od Administratora usunięcia Państwa danych osobowych,
  • żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Państwa danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych,
  • przenoszenia Państwa danych osobowych do wskazanego innego administratora,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych)

Z powyższych praw można skorzystać poprzez: kontakt e-mailowy pod adresem: odo@apteserwis.pl lub za pomocą poczty tradycyjnej, listownie na adres: APTeSERWIS PIOTR SZYMAŃSKI ul. Spokojna 9, 05-092 Łomianki

ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI

Administrator nie zamierza przetwarzać danych w oparciu o zautomatyzowanie podejmowanie decyzji w tym profilowanie.

PRZEKAZANIE DANYCH W PAŃSTWACH TRZECICH

Administrator nie przekazuje danych osobowych do państw trzecich (poza Unię Europejską) lub organizacji międzynarodowych.

WYMÓG PODANIA DANYCH. KONSEKWENCJE BRAKU PODANIA DANYCH.

Wymogiem umownym i jednocześnie warunkiem:

  1. zawarcia umowy na stały serwis eksploatacyjny jest podanie następujących danych:
  • nazwa działalności gospodarczej
  • adres działalności
  • adres wykonywania usługi
  • numer NIP
  • numer KRS
  • nazwisko i imię
  • miejsce świadczenia usług
  • adres e-mail
  • numer telefonu
  1. Pomocy zdalnej i telefonicznej jest podanie następujących danych
  • nazwa działalności gospodarczej,
  • NIP,
  • numer KRS
  • adres siedziby,
  • adres wykonywania usługi
  • nazwisko i imię,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu
  1. zakup certyfikatu kwalifikowanego:
  • nazwisko i imię,
  • PESEL,
  • numer dowodu osobistego,
  • adres zamieszkania,
  • adres e-mail
  • numer telefonu
  1. leasing towarów i usług:
  • nazwa działalności gospodarczej,
  • adres siedziby,
  • adres wykonywania działalności
  • numer NIP,
  • numer KRS
  • nazwisko i imię,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • PESEL,
  • numer dowodu osobistego,
  • adres zamieszkania,
  • numer rachunku bankowego
  1. wynajem terminala płatniczego:
  • nazwa działalności gospodarczej,
  • adres siedziby,
  • adres wykonywania działalności
  • numer NIP,
  • numer KRS
  • nazwisko i imię,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu,
  • PESEL,
  • numer dowodu osobistego,
  • numer rachunku bankowego
  1. sprzedaż urządzeń fiskalnych oraz sprzętu komputerowego:
  • nazwa działalności gospodarczej,
  • adres siedziby,
  • adres wykonywania działalności,
  • numer NIP,
  • numer KRS,
  • nazwisko i imię,
  • adres e-mail,
  • numer telefonu

Podanie wszystkich danych jest dobrowolne.

Konsekwencją niepodania danych, które są warunkiem jest brak możliwości

  • zawarcia z APTeSERWIS Piotr Szymański umowy,
  • udzielenia pomocy technicznej, telefonicznej i zdalnej,
  • zakupu certyfikatu,
  • złożenia wniosku umowy leasingowej,
  • wynajmu terminala płatniczego.
  • zakupu urządzenia fiskalnego oraz sprzętu komputerowego

Administrator dokłada wszelkich starań aby zapewnić maksymalną ochronę danych osobowych dostępnymi środkami fizycznymi, technicznymi i organizacyjnymi przed ich przypadkowym lub celowym zniszczeniem, przypadkową stratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami wynikającymi z RODO.